De ce este SEO important pentru afacerea ta? Află ce spun experții

0
1420

În ciuda faptului că cei prezenți în segmentul online sunt tot mai educați și avizați în materie de marketing digital și ce implică acesta, SEO rămâne unul din cele mai neînțelese și interpretate (greșit) concepte din lumea marketingului.

Importanța procesului SEO pentru fiecare business ce activează în mediul virtual nu poate fi subliniată îndeajuns. Un plan de promovare bun și solid trebuie să includă și elementul SEO, indiferent dacă este vorba despre o afacere online de mărime mică, medie sau mare.

Pentru a evidenția elementele care determină importanța optimizării SEO în contextul actual al digitalizării, am apelat la specialiștii E-Advertising. Compania activează pe piața românească din 2011 și a reușit să aducă rezultate excelente pentru peste 700 de clienți care o apreciază și îi recomandă mai departe serviciile. Răspunsurile experților sunt sintetizate în cele ce urmează.

SEO este bun atât pentru vizibilitate, cât și pentru branding

În momentul în care cineva îți caută produsele sau serviciile pe care le oferi prin intermediul site-ului tău, automat îți dorești ca acesta să apară printre primele rezultate ale căutărilor. În spatele acestei dorințe nu stă însă doar nevoia ca utilizatorii să acceseze site-ul.

Publicitate https://www.mangalianews.ro/

Majoritatea celor care caută online compară, introduc diverși termeni (cuvinte cheie) similari în căutări și verifică numeroase site-uri înainte de a lua o decizie. Cu ajutorul SEO, vei reuși să te clasezi pe primele poziții ale rezultatelor organice. Asta se traduce prin credibilitate sporită pentru afacerea ta online, prin conștientizare a brand-ului și asocierea acestuia cu produsele și serviciile oferite, dar și printr-un număr mai mare de click-uri, vizualizări, utilizatori și clienți.

SEO îmbunătățește vizibilitatea și ajută de asemenea la construirea brand-ului.

SEO oferă afacerii tale un plus de credibilitate

Involuntar sau voit, utilizatorii iau „notițe” mentale atunci când fac o căutare. Mai exact, ei memorează termenii după care caută, dar și primele rezultate obținute. Este binecunoscut faptul că motoarele de căutare au un singur scop: de a oferi informații cât mai relevante pentru utilizatori.

Dacă afacerea ta se află în primele rezultate ale căutărilor după termeni specifici activității, vei primi un vot suplimentar de credibilitate și din partea utilizatorilor.

SEO îți aduce trafic suplimentar

Oferind vizibilitate, branding și credibilitate site-ului, eforturile SEO îți vor aduce automat și trafic suplimentar. În sinea sa, traficul ridicat nu îți poate garanta clienți, vânzări și profituri mai mari.

„Poziționarea pe a 3-a pagină de rezultate față de un loc în top 10 rezultate poate fi comparată cu situația unui magazin fizic. Să presupunem că exact același magazin, în același format, este amplasat într-un cartier de la periferia orașului dar și într-o piață centrală. Care dintre ele va avea mai mult succes?

Traficul poate fi comparat în acest caz cu fluxul de persoane din fiecare zonă. Chiar dacă aparent fluxul mare din piața centrală nu garantează magazinului vânzări mai mari, există șanse foarte mari ca unul din sutele sau miile de oameni care trec pe acolo să intre și să cumpere ceva. Vizibilitatea redusă din zona periferiei scade dramatic aceste șanse pentru magazinul amplasat acolo, care în scurt timp poate falimenta.”

Exemplul oferit de Managerul Departamentului SEO E-Advertising Daniel Suiu este edificator – SEO contribuie la îmbunătățirea traficului pe site și a tuturor elementelor benefice ce decurg din acestea.

SEO aduce rezultate optime și de durată

Eforturile SEO au rezultate mult mai bune, comparativ cu oricare alte forme de promovare online sau offline. Cum este posibil? Prin ceea ce implică, procesul îți va oferi expunerea necesară pentru ca orice potențial client care caută anumite produse sau servicii să găsească site-ul tău în primele rezultate.

De asemenea, comparativ cu alte modalități de promovare online, SEO oferă rezultate de durată. Dacă o campanie PPC (pay-per-click) nu mai dă rezultate atunci când nu mai are fonduri alocate, rezultatele SEO rămân vizibile pentru o perioadă mult mai îndelungată. Eforturile bine direcționate îți vor aduce site-ul pe primele poziții în căutările organice, iar acesta va rămâne acolo mult timp după stoparea campaniei SEO, până când un alt concurent va decide să depună eforturi similare pentru a-l depăși.

După cum se poate observa, SEO generează trafic valoros, atrage mai mulți utilizatori pe site-ul tău, iar dintre aceștia unii se vor concretiza în clienți efectivi și chiar fidelizați. Rezultatul nu este altul decât o creștere a vânzărilor și implicit a profiturilor afacerii tale online.

Prin urmare, ce mai aștepți? Începe demersurile în acest sens, iar dacă procesul ți se pare prea complex, alege profesioniști în domeniul de servicii SEO. O simplă accesare a paginii web www.e-advertising.co îți va răspunde întrebărilor pe care le ai cu privire la această modalitate foarte eficientă de digital marketing. [P].


Mangalia News, 07.09.2017.



piese-auto-mangalia.ro

lensa.ro


Leave a Reply