Strategia Albastră, un nou concept despre business va fi lansat la Neptun, între 11-14 august

0
773

Pentru prima oară în România, Strategia Albastră reunește oameni de afaceri, autorități centrale și locale, mediul universitar la Neptun, între 11-14 august.

strategiaalbastra

Programul Strategia Albastră este un nou concept despre business care va fi lansat în România, pe litoral, la Centrul Internațional de Conferințe – Neptun, în perioada 11-14 august,  sub patronajul Primăriei Municipiului Mangalia.  

În acest context, Satul Inteligent srl, Clubul Investitorilor și Fundația pentru o Românie Modernă organizează seminarul „Transformăm naţiuni prin creativitate”, care îşi propune să reunească mediul economic, administraţia publică şi mediul academic, actori principali care pot contribui la modernizarea rapidă a României.

Programul Strategia Albastra http://strategiealbastra.ro/ propune o altfel de abordare a problematicii cu care se confruntă România pe drumul său european, în efortul de a elimina decalajele dintre mediul rural şi mediul urban, dar şi rămânerea în urmă în raport cu  statele europene dezvoltate.

„Am pornit de la “Strategia oceanului albastru” (2005), o carte celebră de strategie de marketing scrisă de W. Chan Kim şi Renee Mauborgne, vândută în milioane de exemplare și tradusă în 41 de limbi străine”, a declarat Viorel Stoica, inițiator și coordonator al proiectului.

Publicitate https://www.mangalianews.ro/

Spre deosebire de celelalte iniţiative care sunt dedicate aceloraşi scopuri, Strategia Albastră construiește într-o arhitectură pluridisciplinară un ecosistem informaţional, unde se întâlnesc iniţiativa şi viziunea economică, sprijinul administrativ şi soluţiile oferite de mediul academic, plus valoarea rezultată fiind in avantajul tuturor:  investitori, comunitate, societatea  românească în ansamblul ei, a punctat coordonatorul proiectului.

În cadrul seminarului de la Neptun, oamenii de afaceri vor intra în contact direct cu autorităţile statului pentru a-și spune problemele şi a căuta împreună soluţii, iar mediul academic va prezenta idei inovatoare, care pot fi aplicate în diferite domenii de activitate.

Un punct important in program este identificarea surselor de finanțare, inclusiv prin atragerea fondurilor europene.

De la „Clusterele-modele de organizare şi dezvoltare inovativa”, la „Smart-city” şi „Satul inteligent”, de la „Cum ne specializăm şi dezvoltăm regiunea din perspectiva de marketing şi branding”, la „Bio-economia” şi „Agricultura-bio”, de la „Sănătatea , prevenţie, cum să te menții sănătos la 99 ani!”, la „Oportunităţi şi modalităţi de accesare a fondurilor europene la nivelul Primăriilor şi Consiliilor judeţene”, sunt câteva din temele abordate în cadrul lucrărilor in plen.  

Şi pentru că evenimentul se desfăşoară pe litoral, în macro-regiunea Dunăre-Marea Neagră, zonă cu un important  potenţial turistic, Autoritatea Naţională pentru Turism va fi o prezență cu ajutorul căreia se vor propune noi proiecte de dezvoltare.

Ziua de 13 august este dedicată in întregime discuțiilor bilaterale de afaceri B2B.

sursa: businesswoman.ro


Follow us: MangaliaNews PunctRo, to Facebook and @MangaliaNews, on Twitter




Locuri de munca in Mangalia:
Jobs by neuvoo.ro



piese-auto-mangalia.ro

lensa.ro


Leave a Reply