Dosarul personal al salariatului. Documentele pe care trebuie să le ai, ca să nu fii amendat

0
739

dosarulpersonalsalariat

Legislația muncii obligă fiecare angajator să întocmească un dosar personal pentru fiecare salariat, pe care să-l actualizeze ori de câte ori este necesar. În cazul unui control de la Inspectoratul Teritorial de Muncă (ITM), dosarele angajaților trebuie prezentate inspectorilor, angajatorii care refuză să facă acest lucru riscând amenzi de până la 8.000 de lei.

Potrivit HG nr. 500/2011, orice angajator trebuie să întocmească un dosar personal pentru fiecare dintre salariați, să-l păstreze în bune condiții la sediu și să îl prezinte inspectorilor de muncă la solicitarea acestora, în cadrul misiunilor de control.

Prin acest dosar se transpun practic în format tipărit datele înregistrate de către angajator în Registrul electronic de evidență a salariaților, Revisal și se certifică legalitatea și corectitudinea completării informațiilor.

Atenție! Dosarul personal se întocmește pentru toți angajații, indiferent de tipul contractului de muncă încheiat cu aceștia (pe perioadă nedeterminată sau determinată) sau de tipul normei (normă întreagă sau parțială)…

Vă invităm să citiți mai mult AICI.

24.09.2015.

Publicitate https://www.mangalianews.ro/


piese-auto-mangalia.ro

lensa.ro


Leave a Reply