Pulsul portului Constanța și Avizări de nave prentru următoarele două săptămâni

0
447
Duminică, 21 ianuarie 2024, în portul Constanța se aflau sub operațiuni de încărcare – descărcare 35 de nave, din care 2 nave în zona Midia. Din total: 13 nave operau cereale și semințe uleioase, 4 nave – produse chimice, 4 nave – produse din metal, 3 nave – hidrocarburi, 3 nave – fier vechi, 2 nave – șrot, 2 nave – containere, o navă – ulei de floarea soarelui, o navă – materii prime siderurgice, o navă – autovehicule și o navă – îngrășăminte.
Navele aflate sub operare sunt, în general, de capacitate mică și medie. Cele mai mari sunt portcontainerul „CMA CGM Tage” (cu lungimea de 300 de metri), aflat în terminalul CSCT, și tancul petrolier „STI Lavender” (cu lungimea de 249,44 metri), care descarcă 104.156 de tone de motorină în terminalul Oil Terminal.
În rada portului Constanța așteptau să intre la operare un număr de 8 nave, din care 3 nave pentru a încărca-descărca cereale și 3 nave portcontainer.
Avizări de nave
În următoarele două săptămâni, un număr de 89 de nave cu mărfuri vor veni în portul Constanța, din care 8 nave în zona Midia și o navă în zona Mangalia. Din total: 29 de nave sunt cu mărfuri containerizate, 16 nave vor opera cereale, 8 nave – produse chimice, 7 nave – produse din metal, 5 nave – hidrocarburi, 4 nave – fier vechi, 2 nave – cărbune, 2 nave – animale vii, 2 nave – ulei de floarea soarelui, o navă – îngrășăminte chimice și o navă – soia.
Printre cele mai mari nave așteptate se numără port-containerele „CMA CGM Volga” (cu lungimea de 300 de metri), „CMA CGM Ganges” și „CMA CGM Tanya” (cu lungimea de 299,9 metri).
Ion TIȚA-CĂLIN, 21 ianuarie 2024.


Mangalia News, 22.01.2024.



piese-auto-mangalia.ro

lensa.ro


Leave a Reply