Andy Erceanu: Porturile turistice si managementul serviciilor nautice

0
1118

 

 

Si Mangalia are un port turistic, insa e o distanta uriasa intre a avea un port fara activitate si unul care genereaza venituri.

Cum se face asta?

Simplu. Se investeste in infrastructură (pontoane, WC-uri, dusuri, receptii, paza, lumina, curent si apa pt barci), se asculta si se sprijina comerciantii locali (hoteluri, moteluri, pensiuni, restaurante, magazine de suveniruri), se intretine orasul in asa fel incat turistii sa nu fie muscati de caini, agasati de cersetori, sa nu-si rupa picioarele in gropi, sa existe lumina pentru a se putea plimba si a face poze. In centrul vechi (pietonal), ar trebui sa fie plin de cafenele si taverne, nu de sedii de partide politice. Incurajati si sustineti creatiile handmade si artistii locali.

Publicitate https://www.mangalianews.ro/

Chestii destul de simple, o parte deja exista facute in Mangalia, insa fara experienta in managementul serviciilor nautice, totul se va duce incet-incet de râpă.

La ora la care scriu aceste randuri, pe deasupra marinei in care ma aflu trece un avion plin de turisti straini, la fiecare 15-20 de minute.
Sunt acei nemti, austrieci, polonezi si cehi ce umpleau litoralul nostru in anii 80, turisti ce prefera acum tari precum Croatia, Grecia, Slovenia etc.

Ce facem noi ca sa ii atragem?? Renuntati la disputele si orgoliile locale si puneti osul si mintea la munca pentru a-i aduce inapoi!! Un oras cu turisti va aduce mult mai multi bani la bugetul local si in buzunarele localnicilor decat un oras in care neglijenta, nepasarea si neputinta domina.

PS: Pozele sunt facute in aceasta saptamana, in Croatia. Mai multe poze din diverse marine ale lumii, pe FB: CroaziereCuVele #croazierecuvele


Mangalia News, Joi, 18 mai 2017.



piese-auto-mangalia.ro

lensa.ro


Leave a Reply