Ministrul Transporturilor dă asigurări: Podul de la Agigea va fi gata în câteva săptămâni. Dar nimeni nu lucrează la el de un an…

0
740

“În judeţul Constanţa e praf totul”.

poduldelaagigea

Primul episod al „telenovelei” reabilitării podului de la Agigea a început în urmă cu peste cinci ani, când CNADNR se apuca de un proiect extrem de „ambiţios”. Atât de „ambiţios” a fost proiectul, încât valoarea contractului pentru consolidarea podului a crescut de la 19,4 milioane de lei, în anul 2013, la peste 66 de milioane de lei, în anul 2015.

Agigea, podul între incompetenţă şi corupţie? 

Contractul de execuţie al lucrării a fost semnat în data de 15 octombrie 2010, sub numele „Reabilitarea podului de pe DN 39 km 8+988 la Agigea”. În contractul de reabilitare, cineva a „omis” să includă şi lucrările de înlocuire a hobanelor, astfel că în anul 2011, s-a descoperit că anumite componente ale hobanelor sunt afectate de rugină şi pun în pericol siguranţa podului. Un an mai târziu, în 2012, a fost demarat un alt proiect denumit „Punere în siguranţă a podului Agigea”, care cuprindea montarea de hobane provizorii şi înlocuirea hobanelor existente ale podului, având un termen de finalizare luna august a anului 2014. În urma unei solicitări făcute de Cuget Liber, CNADNR a răspuns în anul 2016 că „în cadrul acestui contract mai sunt de executat lucrări de înlocuire a celor două hobane, lucrări de reabilitare a tablerului, înlocuirea îmbrăcăminţilor asfaltice, trotuarelor şi parapeţilor şi reparaţii ale structurilor din beton”.

„Podul Agigea distruge sudul litoralului“

Vă invităm să cititi articolul integral în cugetliber.ro, Joi, 19 mai 2016.

Follow us: @MangaliaNews, on Twitter and MangaliaNews PunctRo, to Facebook



Publicitate https://www.mangalianews.ro/


piese-auto-mangalia.ro

lensa.ro


Leave a Reply