ANPC înăsprește controalele. Vacanțele groazei în sudul litoralului. Din nou!

0
777

hotel-aida-saturn

După ce luni, mai multe familii venite în concediu la hotelul Diana din Eforie Nord au avut parte de o surpriză neplăcută atunci când au ajuns să se cazeze, pentru că hotelul nu mai avea camere libere pentru aceștia, povestea s-a repetat și ieri, de această dată, în Saturn.

Mai multe familii venite luni și ieri în vacanță prin agenții de turism din întreaga țară cu rezervări făcute de cel puțin o lună la hotelul Aida, de 2 stele din Saturn au aflat că nu vor putea să se cazeze în camerele pentru care au plătit. Asta pentru că hotelul era deja plin și nu mai avea camere și pentru ei. Unii au dormit pe plajă, alții în recepția hotelului, iar alții în mașini.

Oana Ilea a venit din Focșani, județul Vrancea la mare împreună cu familia: soțul și 2 copii, unul de 2 și altul de 7 ani. Stau cu toții cu bagajele în mașină și se plimbă între hoteluri așteptând să primească o cameră decentă în care să se cazeze. Și-a cumpărat vacanța de la o agenție de turism în urmă cu 2 luni și a plătit pentru 6 nopți de cazare 700 de lei. ”Am venit azi de dimineață și trebuia să ne cazăm la ora 12.00 dar nu am avut camere. Ne-au trimis la un hotel la etajul cinci în niște condiții groaznice și am refuzat. Apoi ne-au trimis la Hotel Caraiman, dar ne-au dat o cameră jalnică, la etajul 4. Nu avem un frigider măcar în cameră, în paturi nu se poate dormi, saltelele sunt rupte, ies arcurile din ele”, povestește revoltată Oana. Spune că dacă nu va primi o cameră decentă nu va rămâne și va cere banii înapoi agenției.

AU DORMIT PE PLAJĂ

În situația ei s-a aflat luni și o familie din Timișoara, care a fost nevoită să se plimbe pe plajă pentru că nu a avut unde o cameră în care să se cazeze, deși făcuse rezervare cu două săptămâni înainte de a pleca în concediu. ”Toată noaptea am stat pe malul mării și m-am plimbat cu copilul și cu nevasta, că nu am avut alteceva ce să fac. Cu bunăvoința administratorului hotelului m-am cazat azi (ieri – n.r) în acest hotel. Vina nu e a hotelului, ci a agențiilor de turism care au vândut în neștire. Eu am cumpărat vacanța în 17 iulie și pe 31 iulie am sunat la agenție să confirm rezervarea și nu am fost anunțat de această situație”, a povestit Attila Resch. A plătit 1.300 de lei pentru 10 zile de vacanță, însă este nemulțumit de condițiile proaste oferite de hotel, așa că spune că va acționa în judecată agenția de turism care l-a pus în această situație. ”Nu pot să vă spun cum e camera, toată mobila e din anii ’60, cred că nici nu eram născut când a fost mobilat hotelul acesta. Salteaua are găuri, baia e cât de cât ok”, a povestit Resch.

Publicitate https://www.mangalianews.ro/

Continuarea, AICI. 05.08.2015.


piese-auto-mangalia.ro

lensa.ro


Leave a Reply