Ne scrie un navetist, în numele mai multor colegi de navetă pe ruta Mangalia – Constanţa:
“Activitate Zero, pe podul de la Agigea!
Puteti intreba organele abilitate de ce nu se lucreaza la podul Agigea?
Azi (miercuri, 16 oct. n.red.) pe la orele 10:30 – 11:00, moment in care am tranzitat atat podul pe deasupra cat si pe dedesubt (trebuind sa intram si la Selgros), era o singura persoana pe pod care se uita peste balustrada, iar jos, pe “faleza”, o alta persoana. Probabil paznicii. Am omis sa iau aparatul foto, sa fac pozele de rigoare .
Consider ca una din solutiile usurarii podului Agigea ar fi raschetarea, inlaturarea stratului de asfalt care ingreuneaza podul inutil, pe banda de mers dinspre Constanta spre Mangalia.
De ce autoritatile nu se gandesc la acest lucru ?
Chiar as vrea sa stiu ce pot spune autoritatile locale si centrale?
Multumiri.
Semneaza: Acelasi navetist care, de data aceasta, vorbeste in numele mai multor navetisti, in special al celor care lucreaza la DMHI si locuiesc in Poarta Alba, Ciocarlia, Murfatlar sau Medgidia. Acestia sunt nevoiti sa traverseze pe jos podul.
Sa fiti pe pod, pe la orele 18:00 – 18:30, sa vedeti oamenii. Pacat si bataie de joc din partea autoritatilor!
Oamenii aceia pierd patru ore in total pe drum. Doua, dus si doua intors. Retineti ca nu vin de la joaca, ci de la munca. Obositi, franti, traverseaza podul, zilnic.
Acum vremea este inca ok, dar ce vor face la iarna ?
S-ar lua tone bune de greutate de pe tablier si ar facilita tranzitul diverselor mijoace de transport. Astfel, nici hobanele nu ar fi solicitate.
Repet. Azi, activitate zero pe podul Agigea! Puteti face o incursiune pe pod maine si puteti vedea lucrarile.
Mai este un lucru. De ce nu s-a dat publicitatii, – deoarece este o lucrare de interes public -, programul de desfasurare a lucrarilor iar, saptamanal, sau la doua saptamani odata, sa se prezinte stadiul lucrarilor in presa locala si mass-media ?