Cei 4 Atlantici și-au lansat barca la apă în portul turistic Limanu Life Harbour

0
989

Pregătirile pentru cea mai dură cursă de canotaj din lume continuă: românii care vor traversa pentru prima dată Oceanul Atlantic vâslind și-au lansat barca la apă.

Barca Atlantic4 inainte de lansare_
Barca, înainte de lansare.

• Echipa Atlantic4 a lansat astăzi la apă barca cu vâsle cu care va traversa Oceanul Atlantic, în cadrul celei mai dure curse de canotaj din lume, Talisker Whisky Atlantic Challenge;
• În cadrul ceremoniei, echipa a anunțat cine sunt finaliștii competiției lansate românilor iubitori de aventură pentru găsirea celui de-al patrulea membru al echipei care să ocupe un loc în barcă;
• Kaufland donează 20.000 de euro cauzei sociale pentru care echipa concurează și dă astfel startul campaniei de strângere de fonduri pentru Hospice Casa Sperantei.

Marina Limanu Life Harbour, 11 august 2016 – Kaufland România și Atlantic4, prima echipă românească ce va traversa Oceanul Atlantic vâslind, au lansat astăzi la apă barca ce va scrie istorie pentru România și cu care vor concura în cadrul celei mai dure curse de canotaj din lume – „Talisker Whisky Atlantic Challenge”.

Cu această ocazie, Kaufland România, partener oficial al inițiativei, a donat suma de 20.000 de euro către HOSPICE Casa Speranței, în semn de susținere a cauzei sociale pentru care echipa “Celor 4 Atlantici” concurează: completarea fondurilor necesare realizării unui Campus socio-medical la Adunaţii Copăceni, destinat copiilor diagnosticaţi cu boli rare sau incurabile.

Echipa anunță astfel începerea campaniei publice de strângere de fonduri: susținătorii echipei se pot alătura inițiativei contribuind prin donații la împlinrea cauzei sociale HOSPICE Casa Speranței, pe pagina specială http://hospice.galantom.ro/atlantic4.

Publicitate

Pentru a încuraja donațiile, echipa oferă în schimb servicii tuturor susținătorilor:
• La o donaţie de 100 ron – Donatorul va putea curăţa împreună cu echipa barca cu care vor traversa oceanul Atlantic.
• La o donaţie de 500 ron – Donatorul se va bucura de o plimbare cu barca.
• La o donaţie de 1000 ron – Donatorul va putea petrece o noapte în barcă.
• Pentru cea mai mare donaţie – Donatorul va avea ocazia să aştepte echipa la finish, în Antigua.

Lansarea la apa a barcii Atlantic4_

Lansarea la apă a bărcii Atlantic4.

„Ne bucurăm că avem ocazia să sprijinim o inițiativă care promovează un model de curaj pentru România, dar luptă în același timp și pentru o cauză socială. Cu ocazia donației pe care am făcut-o pentru susținerea cauzei HOSPICE Casa Speranței, dorim să lansăm un apel tuturor românilor și să îi încurajăm să fie astfel și ei alături de echipa care va traversa Atlanticul vâslind 5000 de km în 60 de zile. Implicându-ne prin donații, victoria echipei va fi a tuturor românilor”, declară Anna-Katharina Scheidereiter, Responsabil CSR Kaufland România.

În cadrul evenimentului, echipa a anunțat cine sunt finaliștii competiției naționale pentru ocuparea celui de-al patrulea loc în barca, la care s-au înscris peste 100 de români iubitori de aventură. Etapa de selecție a finaliștilor a presupus parcurgerea unor probe de rezistență, de privare la somn și testare a spiritului de echipă.

Prima echipă românească ce va traversa Atlanticul vâslind este formată până acum din Andrei Roşu (40 ani, sportiv de anduranţă, ultra-maratonist, deținător de recorduri naționale și mondiale, primul român care a traversat înot Canalul Mânecii în 2015 și câștigător al locului 3 în tandem la maratonul Polul Nord din 2016), alături de Vasile Oşean (38 ani, doctor – medicină sportivă) urmând să se alăture încă doi membri ce vor fi aleși din finaliștii competiției de recrutare la care s-au înscris peste 100 de români.

Întreaga aventură a echipei „Atlantic 4” – de la prima provocare de a deveni completă, la pregătiri, startul oficial și desfășurarea cursei ca lecție de supraviețuire – va putea fi urmărită pe www.atlantic4.ro şi pe pagina de Facebook Kaufland România.

„Talisker Whisky Atlantic Challenge” este cea mai dură cursă de canotaj din lume, care aliniază la start un număr limitat de echipe de pe mapamond, având reguli foarte stricte: echipa nu va primi niciun suport din exterior în timpul cursei, iar membri vor trebui să facă față unor provocări precum privarea de somn, vâslire în schimburi de două ore, non-stop timp de săptămâni. Barca va avea o limită de lungime și lățime, poate fi construită numai din anumite materiale, nu va putea fi reparată pe parcurs și va fi echipată cu provizii numai la start.

Prima plimbare cu barca_

Prima plimbare cu barca.

Pregătirile echipei pentru traversarea Atlanticului vâslind durează doi ani și includ antrenamente complexe, sală de forță, cursuri de navigație, înot şi un test unic de traversare a Mării Negre într-o barcă cu vâsle. Startul oficial al cursei internaționale de canotaj „Talisker Whisky Atlantic Challenge” va avea loc în decembrie 2017.

Kaufland România, în calitate de partener oficial, va fi alături de cei 4 români pe parcursul întregii aventuri ce va rămâne în istorie pentru România, prezentând parcursul echipei pe pagina sa de Facebook și live-tracking pe www.atlantic4.ro.

Despre Andrei Roșu

Andrei Roșu este tată a doi copii, sportiv de anduranță, deținător de cateva recorduri naționale și mondiale, blogger la www.andreirosu.org și susținător de proiecte sociale. Andrei Roșu este primul român care a traversat înot Canalul Mânecii, în 2015, când a parcurs un traseu de la Londra la Paris, compus din 140 de km de alergare, aproximativ 50 de km de înot și încă 300 de km cu bicicleta. Andrei, împreună cu un alt român, a terminat – în premieră pentru un tandem – cea mai grea cursă de alergare din lume, desfășurată în martie 2016 la Cercul Polar. Andrei este primul om din lume care a reușit să termine circuitul 7 maratoane și 7 ultra-maratoane pe 7 continente, performanță premiata cu un loc în Cartea Recordurilor. De asemenea, el are la activ și câteva curse de ultra-triatlon.

Despre Kaufland România

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.200 de magazine în 7 țări. Programele de responsabilitate socială reprezintă o componentă cheie în strategia companiei. Cea mai mare parte a proiectelor noastre de CSR sunt desfășurate în parteneriat cu asociații nonguvernamentale regionale sau naționale și urmărim implementarea de programe sociale complexe ce se adresează unor grupuri mari de beneficiari. Pe lângă educație și protecția mediului înconjurător, sprijinim proiectele culturale cu scop caritabil și pe cele care au ca obiectiv promovarea unui stil de viață sănătos prin intermediul activităților sportive și adoptarea unei nutriții echilibrate.


Mangalia News, Vineri, 12.08.2016.



piese-auto-mangalia.ro

Litoral Press România

LĂSAȚI UN MESAJ

Va rugam sa adaugati un mesaj
Va rugam sa introduceti numele