O fabrică de şuruburi şi piuliţe a cumpărat Hotelul President!

0
1095

hotel-president-mangalia

Tranzacţia anului pe piaţa hotelieră

La aproape un an de când a fost scos la vânzare, fostul Centru de Afaceri President din Mangalia are un nou proprietar. În condiţiile în care, pe litoral, sunt multe hoteluri pentru care se caută cumpărători, ai căror actuali proprietari ţin cu dinţii de preţ sau au alte probleme, vânzarea Hotelului President poate fi considerată o bună tranzacţie.

În noiembrie 2013, Camera de Comerţ a României anunţa scoaterea la vânzare a uneia din proprietăţile ale căror acţionar era, alături de Romexpo şi alţii. Iar la mai puţin de un an, Hotelul President din Mangalia are un nou proprietar, o firmă din Bacău care s-a şi apucat să reabiliteze unitatea de cazare poziţionată într-o zonă cu vad pentru turişti, foarte aproape de malul mării.

„Cred că este o lună sau două de când hotelul a fost vândut şi deja ştiu că se fac investiţii acolo, pentru a fi redeschis în primăvară sau, cel mai sigur, în sezonul estival 2015“, a declarat directorul general al C.C.I.N.A., Dănuţ Jugănaru.

Noul proprietar este firma bacăuană SIBEX, specializată în producţia de şuruburi şi piuliţe, societate care este deţinută, în procent de 40%, de familia Bojescu. După ce a investit în unităţi de cazare de la munte, precum Hotelul Miruna din Poiana Braşov şi Hotelul Mont Blanc din Predeal, dar şi în unul din Bacău, Hotelul Bistriţa, acum familia şi-a îndreptat atenţia către litoral, prin achiziţionarea Hotelului President din Mangalia.

S-a vândut repede

Presidentul este un complex hotelier de 4 stele, cu centru de afaceri, săli de conferinţe exterioare, restaurant, fast food, piscină şi parcare. Se întinde pe o suprafaţă de 8.700 de metri pătraţi şi are o suprafaţă construită desfăşurată de aproape 9.900 mp. La săparea fundaţiei, au fost descoperite importante vestigii de pe vremea cetăţii Callatis, astfel că subsolul a devenit o incintă ce poate fi vizitată, în care a fost prezervat situl arheologic vechi de 2.000 de ani, având şi valoare istorică, ceea ce ar trebui să îi atragă ca un magnet pe turişti.

Preţul estimat de vânzare al hotelului din sudul litoralului a fost de 3 milioane de euro dar, potrivit unor surse din piaţă, cel mai probabil negocierea a mers bine sau cumpărătorii au venit cu o ofertă greu de refuzat şi unitatea de cazare a fost achiziţionată la un preţ mai redus decât cel iniţial, hotelul vânzându-se destul de repede.

Publicitate https://www.mangalianews.ro/

Investiţii greu de urnit…

Continuarea, în observator.ro, Luni, 10 nov.2014.


piese-auto-mangalia.ro

lensa.ro


Leave a Reply