“Oare, numai hotelierii trebuie să aibă parte de înţelegere, turiştii nu?” – Mesajul unor turiști, adresat hotelierilor de pe litoral

0
1065

“Oare, numai hotelierii trebuie să aibă parte de înţelegere, turiştii nu?”

În ultimele săptămâni, am publicat mai multe articole despre șansa neașteptată pe care litoralului nostru o are în acest an. Da, poate deveni principala destinație estivală a turiștilor români. Analizele s-au bazat pe studii realizate la nivel european, dar și pe declarațiile unor manageri de hotel care au înteles că este momentul să se reinventeze, să ofere servicii impecabile pentru a nu le mai da turiștilor români ocazia de a exclama “dar uite cum este la greci sau la bulgari”. Cum pădure fără uscături nu prea am întâlnit niciunul dintre noi, în urmă cu câteva zile, am primit mesajul unor turiști români care, de 12 ani, își petrec vacanța pe litoralul nostru. Am ales să public acest mesaj, cu acordul turiștilor, pentru a da un exemplu de CUM NU TREBUIE TRATAT UN CLIENT.

“În loc să se bucure că sunt turişti care, niciun moment nu s-au gândit să renunţe la rezervare şi să păstreze preţul convenit iniţial, au speculat momentul şi au spus: Da, reprogramăm, dar cu un preţ mai mare”.

“Pentru noi, familie compusă din soţ-soţie, turismul românesc a reprezentat şi reprezintă singura opţiune în ultimii 12 ani, pentru că ne place în ţară. Dorim să vă arătăm cum a înţeles hotelul unde aveam rezervare să ne reprogrameze (pentru că toţi hotelierii doresc reprogramare, nu?) Am rezervat încă din luna ianuarie o cameră la un hotel de 4 stele din Mangalia (nu-i vom scrie numele), pentru un sejur de 14 nopţi, cu mic dejun şi şezlonguri incluse. Rezervarea am făcut-o prin e-mail, după ce am solicitat oferta, direct de la hotel (începând din 22 iunie 2020). Cum hotelul nu avea oferta early-booking, nu am obţinut vreo reducere, ci doar o noapte în plus adăugată sejurului nostru.

Totuşi, pentru durata destul de mare a sejurului, cei de la hotel au fost drăguţi şi ne-au oferit o cameră mai mare, cu canapea, la preţ de cameră mai mică; am achitat un avans de 1000 lei pentru sejur. Urmare a izbucnirii epidemiei, am solicitat hotelului reprogramarea sejurului, pentru că nici nu ne-am gândit vreo clipă să renunţăm şi să cerem avansul înapoi. Hotelul a reprogramat sejurul, începând cu 26 iulie. Până aici, totul ok, aşa cum ar trebui, normal, să fie. Dar, nici vorbă ca preţul total să fie acelaşi, pentru că sejurul nu mai începe în iunie ci în iulie, oferta de 6 plus 1 gratis nu mai există, iar preţul total, bineînţeles că este mult mai mare. Prin urmare, ca să nu renunţăm la vacanţă, am redus sejurul la 12 nopţi şi am confirmat noua rezervare.

Raportul este realizat de IRI Travel care a verificat serviciile all inclusive pe care le oferă hotelierii din România, Bulgaria, Turcia și Grecia.

Dacă toţi hotelierii vor proceda astfel, să nu se aştepte ca turiştii să-şi menţină rezervările.  În mod cert, mulţi le vor anula şi vor cere banii înapoi. În loc să se bucure că sunt turişti care niciun moment nu s-au gândit să renunţe la rezervare şi să păstreze preţul convenit iniţial, au speculat momentul şi au spus: Da, reprogramăm, dar cu un preţ mai mare”.

“În această situaţie cu totul ieşită din comun, pe care nimeni nu putea să o prevadă, nu ar trebui să fie bătut în cuie preţul camerelor, pentru iulie şi august”.

Citiți continuarea articolului pe funkytravel.ro

Publicitate https://www.mangalianews.ro/


piese-auto-mangalia.ro

lensa.ro


Leave a Reply