România Feroviară: Final de sezon estival pe M800 Constanța – Mangalia

0
2215

România Feroviară: Final de sezon estival pe M800 Constanța – Mangalia.

A fost un sezon scurt (14 iunie – 8 septembrie), agitat si sarac in vagoane. Disparitia ofertelor comerciale (regio) la CFR Calatori si-a spus cuvantul. “Trenul tineretului” Sibiu – Mangalia nu a depasit 12 vagoane etajate si asta in saptamana 12-18 august, in medie a avut intre 6 si 8 vagoane (acum 4 ani avea 15 vagoane, valoare mentinuta timp de 6 saptamani).

Lipsa capacitatii de transport la CFR Calatori s-a rasfrant asupra OTF privati, care chiar daca au folosit 100% din materialul rulant disponibil, au avut de suferit si ei, calatorii transportati in picioare au fost la ordinea zilei.

Au fost si lucruri bune, dar prea putine pentru a evidentia pozitiv sezonul estival 2019. Softrans SRL, cu 2 EMU cuplate din 14 august pe Craiova – Bucuresti – Constanta si retur, impreuna cu Regio Calatori, pe Brasov – Bucuresti Baneasa – Mangalia si retur cu 2 DMU cuplate in zilele de vineri/sambata si duminica si trenul de noapte al Astra Transcarpatic, pe ruta Arad – Craiova – Bucuresti – Constanta, au fost aspectele pozitive.

Acum au ramas doar CFR Calatori, care fata de alti ani au un mers decent cu 16 trenuri pe zi intre Constanta si Mangalia, realizate cu compuneri clasice, locomotive si vagoane. Automotoarele Malaxa 78 sperăm să ajungă la muzeu. Sau macar trimise sa penduleze pe ruta Medgidia – Negru Voda (linia 803 merita redeschisa) si, de ce nu, pana la Tulcea, in extrasezon. (Foto: Mangalia (R 8390) si Costinesti (R 8389).


Mangalia News, 26.09.2019. (sursa: Romania Feroviara).

Publicitate https://www.mangalianews.ro/


piese-auto-mangalia.ro

lensa.ro


Leave a Reply