FINCANTIERI VA LUA PARTE
    LA CONSTRUIREA UNUI POD UNIC
    ÎN ROMÂNIA

    0
    1608

    FINCANTIERI VA LUA PARTE LA CONSTRUIREA UNUI POD UNIC ÎN ROMÂNIA. Lung de aproape 2 km, va fi cel mai lung pod suspendat din ţară şi al treilea din Europa.

    Fincantieri, prin subsidiara Fincantieri Infrastructure, va lua parte la construirea unui pod suspendat în România care, odată terminat, va fi cel mai lung din ţară şi al treilea din Europa după lungimea segmentului central. Când vor începe lucrările, în iunie 2019, acesta va fi cel mai lung pod suspendat aflat în construcţie din lume.

    Cu o lungime totală de 1.975 de metri şi deschiderea principală de 1.120 de metri, podul reprezintă o construcţie de importanţă strategică pentru ţară, fiind co-finanţat de Uniunea Europeană. Valoarea contractului pentru Fincantieri se ridică la aproximativ 70 de milioane de euro şi ar putea creşte, dacă Grupului îi vor fi încredinţate şi alte lucrări care acum sunt în proces de negociere.

    Potrivit comenzii, Fincantieri Infrastructure va furniza puntea de oţel asocierii formate din Astaldi S.p.A. şi IHI Infrastructure Systems CO.LTD, căreia Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (C.N.A.I.R.) i-a încredinţat contractul. Acest joint venture se va ocupa de proiectare şi de ansamblul de construcţii. Lucrările vor dura aproximativ 24 de luni.

    IHI Infrastructure este o subsidiară a IHI Corporation, grup listat pe Bursa din Tokyo care în 2017 a avut o  cifră de afaceri de aproximativ 12 miliarde de euro.

    Publicitate https://www.mangalianews.ro/

    Podul va fi construit pe Dunăre, la doar 8 km de Brăila, unde se află şantierul Vard, deţinut de Fincantieri Group. Compania va angaja în jur de 200 de oameni pentru construirea şi asamblarea celor 79 de blocuri ale punţii de oţel, care cântăresc în total 20.000 de tone. Lucrările şi activităţile de inginerie se vor desfăşura în Valeggio sul Mincio (Verona), în fostul sediul al Cordioli & C. care a fost recent achiziţionat de Fincantieri Infrastructure.

    Giuseppe Bono, CEO Fincantieri, a declarat: “Pentru noi este o realizare de o importanţă strategică pentru că ne consolidează prezenţa pe o piaţă foarte specializată, cu potenţial mare. Graţie acestui contract, Fincantieri Infrastructure va fi prima companie italiană ce va lua parte la construirea unui pod suspendat de asemenea dimensiuni. Va fi o referinţă de prestigiu cu care puţini se pot lăuda. Aş putea adăuga faptul că am demarat deja discuţii interesante pentru a evalua o posibilă colaborare pe care cele două companii ale noastre ar putea-o dezvolta cu IHI Corporation, o multinaţională din Japonia care este lider mondial în proiectare şi construire de poduri suspendate.”

    *   *   *

    Fincantieri este unul dintre cele mai mari grupuri de construcții de nave din lume și numărul unu în materie de diversificare și inovare. Este lider în proiectarea și construcția navelor de croazieră și un jucător de referință în toate sectoarele high-tech ale industriei construcțiilor de nave – de la nave militare, la nave offshore, de la nave specializate de mare complexitate și feriboturi , la mega-iahturi – precum și în reparații și conversii de nave, în producţia de sisteme şi echipamente mecanice și electrice, dar şi în servicii post-vânzare.

    Cu peste 230 de ani de istorie și peste 7.000 de nave construite, Fincantieri și-a păstrat întotdeauna birourile de conducere, precum și toate competențele de producție, în Italia. Cu peste 8.400 de angajați și o rețea de furnizori care are aproape 50.000 de angajați, Fincantieri a transformat producția fragmentată pe mai multe șantiere navale într-un punct forte, având cel mai mare portofoliu de clienți și produse în segmentul navelor de croazieră. Pentru a-și păstra competitivitatea și pentru a se afirma la nivel global, Fincantieri și-a lărgit portofoliul de produse devenind lider mondial în sectoarele în care operează.

    Grupul are 20 de șantiere navale pe 4 continente, peste 19.000 de angajați și este principalul constructor occidental de nave. Are printre clienţi pe cei mai importanţi operatori de croaziere din lume, Marina italiană și Marina SUA, alături de alte forţe navale străine. Este partenerul unora dintre marile companii europene din domeniul apărării, în cadrul unor programe multinaționale.

    Activitatea companiei Fincantieri este diversificată în ceea ce priveşte piețele finale, expunerea geografică și baza de clienți, cu venituri generate în principal de construcția navelor de croazieră, a navelor militare și a celor destinate operaţiunilor offshore. În comparație cu actorii mai puțin diversificați, o astfel de diversificare îi permite să atenueze efectele oricăror fluctuații ale cererii pe piețele finale deservite.


    Trieste, 29 noiembrie 2018. Mangalia News, 30.11.2018.



    piese-auto-mangalia.ro

    lensa.ro


    Leave a Reply