ŞANTIERUL DE LA MANGALIA TINDE SĂ DEVINĂ CAZUL SOCIAL AL JUDEŢULUI!

0
1816

Caz social – este situaţia spre care se îndreaptă Şantierul Daewoo Heavy Industries Mangalia. În continuare, reprezentanţii Ministerului Economiei nu au nici un răspuns: vor prelua pachetul majoritar pus la vânzare de coreeni, sau vor accepta tranzacţia cu olandezii de la Damen?!

Reamintim că statul român este acţionar minoritar la DMHI, cu 49% din acţiuni, în timp ce coreeni deţin un pachet majoritar, de 51%.

„Statul român ar putea prelua acţiunile, dar momentan nu există cadrul legal ca statul român să poată răscumpăra pachetul de acțiuni. Se lucrează la acest aspect, dar nu se ştie dacă este rentabil… Dacă statul român preia pachetul de acţiuni, am putea face acolo fregate. Cu Damen în schimb…, adevărul este că olandezii vor să preia aproape pe nimic”, au spus reprezentanţi ai Ministerului Economiei. Oficial însă, nimeni nu îşi riscă pielea să spună aceste lucruri. Dar, varianta cu fregatele pe care România le-ar putea construi la Mangalia dacă statul preia acţiunile, a fost vehiculată la un moment dat şi de senatorul PSD de Constanţa Nicolae Moga.

Pe tot acest fond de incertitudini, angajaţii şantierului atrag atenţia că devin din ce în ce mai disperaţi!

“Miercuri vom avea o audienţă la domnul ministru al Economiei. Să spună ce decizie se ia”, a precizat liderul de sindicat din şantier, Laurenţiu Gobeajă. Conform acestuia, circa 90 de angajaţi au fost detaşaţi la Tulcea şi Brăila, pentru că la Mangalia, efectiv nu mai este de lucru!

Publicitate https://www.mangalianews.ro/

Mai amintim că, la un moment dat, acest şantier era principalul “cotizant” la bugetul local al Mangaliei.

Ce părere au parlamentarii de Constanţa despre situaţie? Mai nimic, unii spun vorbe – că vor depune interpelări (dar până acum ce au făcut?!), alţii nu răspund!

R.C., replicaonline.ro, 12.02.2018.


 


piese-auto-mangalia.ro

lensa.ro


Leave a Reply