Pentru acordarea ajutoarelor alimentare, se vor depune următoarele documente:
– cerere tip, disponibilă la sediul instituţiei,
– documente de stare civilă (certificat de căsătorie/divorţ, certificat de naştere şi copie după cartea de identitate),
– dovada venitului net lunar pentru toţi membrii familiei (talon de pensie, alocaţie, şomaj, handicap, adeverinţa de salariat, alte venituri),
– adeverinţa de venit de la Administraţia Fiscală, pentru membrii familiei cu vârsta de peste 16 ani,
– declaratie pe propria răspundere dată de solicitant la sediul Serviciului Public de Asistență Socială cu privire la cele declarate în cerere.
Dosarele se vor depune în perioada 2 februarie – 12 februarie, la sediul Serviciului Public de Asistenţă Socială, din strada Delfinului, nr. 1, camera 7.
Telefoane de contact: 0730.202.137, 0730.202.138 şi 0756.201.206.
Ajutoarele alimentare se vor acorda după analizarea dosarelor, în baza anchetei sociale şi a documentelor depuse, conform H.G. 799/2014 cu modificările şi completările ulterioare.
Beneficiarii vor primi câte două cutii cu conţinut identic. Fiecare cutie va conţine următoarele alimente şi cantităţi: 1kg. făină albă de grâu, 2 kg. mălai, 1 kg. orez, 1 kg. zahăr, 2 litri ulei, o pungă de paste făinoase (400 gr.), o pungă de fasole boabe (500 gr.), o conservă carne de vită (300 gr.), o conservă pateu de ficat de porc (200 gr.) şi o cutie de pastă de tomate (400 gr.).
Comunicat primit de la Biroul de Presă al Primăriei Mangalia, Marți, 2 februarie 2016.