Reacția Daewoo la informațiile că ar intenționa să închidă șantierul de la Mangalia

2
853
Reacția Daewoo la informațiile că ar intenționa să închidă
Reprezentanţii grupului sud-coreean Daewoo neagă că ar intenţiona să renunţe la unele din afacerile sale, printre care şi Şantierul Naval de la Mangalia. Reacţia vine după ce în presa internaţională au apărut informaţii conform cărora principalul creditor al companiei ar fi cerut restrângerea activităţii, din cauza pierderilor de două miliarde şi jumătate de dolari.

Conducerea şantierului naval din Mangalia a raportat, anul trecut, pierderi-record: 700 de milioane de lei. Nivelul acestora a fost de şapte ori mai mare decât cel raportat în 2013.

În presă au apărut informaţii că şantierul naval din Mangalia ar putea fi închis. Acţionarul principal, compania sud-coreeană Daewoo, a raportat anul trecut pierderi de aproape 2,5 miliarde de dolari şi, potrivit presei internaţionale, principalul creditor i-a sugerat să renunţe la şantierul din România şi la o companie eoliană din SUA.

La Daewoo Mangalia sunt angajaţi aproximativ 2.500 de oameni.

Mai mult, AICI. 25.07.2015.


piese-auto-mangalia.ro

lensa.ro


2 COMENTARII

  1. LA SANTIERUL DMHI LUCREAZA CIRCA 2800 DE OAMENI, LA CARE SE ADAUGA CEI DELA DMHRM, VREO 500, IAR IN AFARA DE ACESTIA APROAPE 3000 DE SUBCONTRACTORI. APOI CATEVA SUTE DE COREENI…, CHIPURILE SPECIALISTI… SI VREO SUTA CINCI ZECI DE VIETNAMEZI, DECI IN TOTAL APROAPE 7000 DE OAMENI!

  2. Daca s-ar fura mai putin, poate nu ar mai exista atâtea pierderi. Patronii DMHI ar trebui sa-si întrebe reprezentantul coreean cum de DYP a ajuns din sofer in santier multimilionar in euro ?! Nu cumva cu ajutorul directorului general coreean ?
    Cum sug toti subcontractorii impartind cu cei ce le atribuie contractele ? Normal ca e pierdere…

Leave a Reply