Fenomenul Mangalia: Rețeta de succes a litoralului românesc | “Stațiunile Mangaliei reprezintă o destinație de vacanță în plină afirmare. Sudul litoralului, cu stațiunile lui, este proaspăt, verde, în plin proces de modernizare” – Dumitru Filip, președintele OMD Mangalia

0
949

Litoralul românesc are o nouă strategie, iar zona de sud a devenit mai importantă decât cea de nord. Mamaia a fost considerată mult timp cea mai atractivă stațiune de la malul mării, pentru România însă, anul acesta s-a întâmplat un fenomen fără precedent: „Perla litoralului” e goală, iar stațiunile din sud sunt pline.

OMD Mangalia a făcut o adevărată revoluție, în weekendul trecut, scoțând turiștii în stradă, pentru a manifesta.

În ultimii ani a fost intens criticat litoralul românesc, pentru „prețurile nesimțite”, serviciile proaste, dorința hotelierilor de a se îmbogăți rapid, cu tarife mult mai mari decât în alte destinații de vacanță care oferă mult mai mult, la un cost mult mai mic. Anul acesta, Organizația de Management al Destinației (OMD) Mangalia a dat lovitura de grație nordului litoralului, nu doar cu oamenii scoși în stradă pentru a manifesta de bucurie, ci mai ales cu un foarte bun raport calitate/preț. „Revoluția” la care au fost invitați turiștii din sudul litoralului, sâmbătă, 23 iulie, a fost un adevărat succes și a marcat un nou început pentru stațiunile care aparțin de Unitatea Administrativ Teritorială (UAT) Mangalia. Dar și sfârșitul unei legende de peste cinci decenii, pentru stațiunea Mamaia.

Invitație la bal, pe străzi

OMD Mangalia, împreună cu mediul de afaceri din zona Neptun – Olimp, a organizat, sâmbătă, 23 iulie, un eveniment estival inedit, conceput special pentru turiștii care se află în vacanță în stațiunile din sudul litoralului românesc. Tonul distracției s-a dat la ora 20.00, în fața restaurantului „Calul Bălan” din Neptun, de unde a pornit o caravană a veseliei, pe arterele principale din centrul stațiunii. Turiștii care au luat parte la eveniment s-au oprit la mai multe hoteluri și restaurante implicate în manifestarea estivală, unde li s-au oferit preparate culinare specifice fiecărui restaurant. S-a cântat și s-a dansat pe străzi, într-o atmosferă unică, marcându-se astfel o nouă epocă a litoralului românesc, unde prețurile nu mai sunt nesimțite, iar serviciile sunt ca în Bulgaria, Grecia sau Turcia. Cel puțin așa promit hotelierii. […]

Oferta hotelierilor din sud

„Sudul litoralului, cu stațiunile lui, este proaspăt, verde, în plin proces de modernizare. Fiecare stațiune este o destinație de vacanță cu identitate propie, protejată de marile aglomerări urbane. Stațiunile Mangaliei reprezintă o destinație de vacanță în plină afirmare. Suntem în plin sezon, cu un grad de ocupare între 83 și 90%, în creștere zilnică, cele mai ocupate hoteluri fiind în Neptun-Olimp”, a explicat, pentru „Jurnalul”, Dumitru Filip, președintele OMD Mangalia. […]

Vă invităm să citiți articolul integral, pe jurnalul.ro

MN: Despre ”Traseul Distracției, Litoralul de altădată”, vizionați și articolele publicate în aceste zile de cotidianul online Mangalia News.

Publicitate https://www.mangalianews.ro/


piese-auto-mangalia.ro

lensa.ro


Leave a Reply