Laserul de la Măgurele pune din nou România în vârful lumii! Acesta a atins 10% din puterea Soarelui. „Am reușit ceea ce n-a reușit nimeni pe planetă! E cea mai mare realizare a omului și a României!”

Ce descoperiri ştiinţifice ar putea aduce Laserul de la Măgurele, care a atins 10% din puterea Soarelui pe Terra?

În laboratoarele de la Măgurele se produce acum cel mai puternic fascicul de lumină din lume, care va fi folosit, printre altele, la tratarea cancerului, eliminarea deşeurilor radioactive şi, de ce nu, la inventarea unor noi tipuri de energie.

„Ground breaking” este cuvântul pe care cercetătorii din toată lumea îl folosesc pentru a descrie experimentele şi descoperirile care se vor face la Măgurele, odată ce va fi funcţional cel mai puternic laser din lume şi echipamentul gamma care îl însoţeşte.

„Ground breaking” este folosit în lumea cercetării pentru a descrie situaţii aflate la limita realităţii cunoscute de oamenii de ştiinţă, descoperiri cu un impact major la nivelul cercetării ştiinţifice.

Laserul de la Magurele pune din nou Romania in varful lumii. Acesta a atins 10% din puterea Soarelui. „Am reusit ce n-a reusit nimeni pe planetă! E cea mai mare realizare a omului si a României. Avem a zecea parte din întreaga putere a Soarelui pe Pământ concentrată într-o rază de lumină, la Măgurele!”. Este anunţul făcut de academicianul Nicolae Zamfir, directorul proiectului Laserului de la Măgurele.

Citiți continuarea AICI.