Linia ferată dintre Constanța și Mangalia va fi electrificată și reabilitată. Ce spune Autoritatea pentru Protecţia Mediului

0
601
astratex.ro
  • Modernizarea implică în principal îmbunătăţirea infrastructurii şi a sistemului feroviar astfel încât să se poată atinge viteze de maxim 120 km/h.

Autoritatea pentru Protecţia Mediului Constanța anunţă publicul interesat asupra luării deciziei etapei de încadrare pentru proiectul dezvoltat de Compania Națională de Căi Ferate CFR SA, prin Baicons Impex SRL.

Mediul a decis că este necesară efectuarea evaluării impactului asupra mediului și efectuarea studiului de evaluare adecvată, în cadrul procedurii, pentru proiectul: „Electrificarea și reabilitarea liniei de cale ferată Constanța – Mangalia”, propus a fi amplasat în extravilan și intravilan, Municipiul Constanța, Comuna Agigea, Orașul Eforie, Orașul Techirghiol, Comuna Tuzla, Comuna 23 August, Municipiul Mangalia, Județul Constanța.

Proiectul deciziei de încadrare şi motivele care o fundamentează pot fi consultate la sediul Agenției pentru Protecţia Mediului Constanta din Municipiul Constanta, str. Unirii nr. 23, în zilele de luni – vineri, între orele 8-13, precum şi la următoarea adresă de internet http://apmct.anpm.ro. Comentariile / Observaţiile / Propunerile publicului interesat se pot înainta până la data de 06.01.2023.

Amintim că la începutul anului, Compania Naţională de Căi Ferate „CFR” SA și Asocierea Baicons Impex SRL – ISPCF SA au semnat contractul, în valoare de 7,7 milioane lei (fără TVA), pentru elaborarea studiului de fezabilitate, etapa I a programului de electrificare și reabilitare a liniei CF Constanța – Mangalia (43 km), pentru viteza maximă de circulație a trenurilor de călători cu 160 km/h, respectiv cu 120 km/h, pentru trenurile de marfă. Studiul de fezabilitate va respecta legile, reglementările, directivele, standardele, instrucțiile specifice și metodele în vigoare, cu asigurarea specificațiilor tehnice de interoperabilitate pe teritoriul României și respectarea conformității standardelor impuse pentru Coridoarele Europene și Coridoarele TEN-T, având în vedere că linia de cale ferată Constanța – Mangalia este o continuare a Magistralei 800 București – Constanța, componentă a Coridorului Rin – Dunăre (ramura nordică). […]

Citiți continuarea în ziuaconstanta.ro

Publicitate https://www.mangalianews.ro/


piese-auto-mangalia.ro



Leave a Reply