Site icon Mangalia News

EVALUARE NAȚIONALĂ 2014. Elevii de clasa a 8-a, batjocoriți la proba de limba română. Scrisoarea unei profesoare

EVALUARE 2014. Vineri, 27 iunie, elevii află rezultatele la probele susținute la EVALUARE 2014. În această zi în care copiii de clasa a 8-a vor vedea ce note au obținut la probele de la EVALUARE 2014, o profesoară de limba română le cere iertare elevilor săi.

EVALUARE 2014. O profesoară de limba română, Carmen Stoica, care a fost implicată în examenul național pe care l-au dat elevii, a scris câteva rânduri despre ce s-a întâmplat la EVALUARE 2014.

EVALUARE 2014. În urma acestui examen, profesoara le cere iertare elevilor pentru sistemul de învățământ din țara noastră. Carmen Stoica a scris despre subiectele pe care copiii le-au primit la proba de limba română și a arătat de ce acestea nu au avut nicio legătură cu ceea ce au învățat copiii. Profesoara le cere iertare copiilor pe care îi va vedea cu ochii în lacrimi în momentul în care vor afla rezultatele obținute la EVALUARE 2014.

EVALUARE 2014. Iată scrisoarea profesoarei de limba română

Ar trebui să schimbăm ceva, cât încă se mai poate. Aud mereu discursuri despre cât de bine și de mult învățam noi sau alții mai în vârstă decât noi pe vremea comunismului și despre cum nu învață generațiile actuale, care nu au moral și prințip… De fapt, generațiile actuale sunt mult mai inteligente decât noi și e vina noastră, părinți și profesori, că nu le oferim ce le trebuie. Priviți-vă copiii, să nu-mi spuneți că nu știu mult mai multe decât știați voi la vârsta lor…

Să mă întorc însă la proba de română de la examenul de luni. Sunt profund dezamăgită de subiecte și de barem. Mă gândesc de două zile la copiii mei care au muncit foarte mult anul acesta și la cât o să fie de dezamăgiți. La Gloria, Tudor, Lidia, Laura, Oana, Antonela, Cristina sau Andrei și la mulți alții, care, probabil, vor lua note sub așteptările lor și mai mici decât nivelul lor real. De ce? Din vina celor care au conceput subiectul, baremul, din cauza viziunii celor care conduc învățământul sau, mai bine zis, a lipsei lor de viziune. Concluzia va fi, sunt sigură, că suntem mai proști decât cei din Occident și că profesorii sunt slab pregătiți, că nu știu să-i învețe, dar nu-mi spuneți că nu știți copii care, în orice parte a Europei s-ar fi dus, nu s-au înscris într-o clasă superioară celei din România. Avem, de fapt, probleme cu marea cantitate de informații, cu subfinanțarea învățământului, nu cu deșteptăciunea copiilor noștri. Eu cred că guvernanții noștri ne spun „proști” pentru că așa suntem mai ușor manipulabili.

Continuarea, aici: http://www.dcnews.ro/evaluare-na-ionala-2014-elevii-de-clasa-a-8-a-batjocori-i-la-proba-de-limba-romana-scrisoarea-unei-profesoare_447127.html#sthash.nP8iPtnX.dpuf

Exit mobile version