OLIMP, staţiunea-reper pentru turismul de elită de pe litoral, prin proiectele imobiliare de peste 100 de milioane de euro, aflate în diferite stadii de dezvoltare 

0
957

Proiecte imobiliare de peste 100 de milioane de euro, aflate în diferite stadii de dezvoltare, ar putea transforma Olimpul în staţiunea-reper pentru turismul de elită de pe litoral. Faţă de incongruenţa imobilară din Mamaia, modelul „olimpian” este complet diferit, mai ales prin coerenţa conceptelor arhitecturale implementate. Se conturează astfel un nou oraş al zeilor din România, ridicat din cenuşa vechiului Olimp? Toate indiciile arată că da.

După ce ultimii ani au adus în scenă Mamaia şi au transformat-o în „vedeta” litoralului românesc, se pare că următorii ani vor face din Olimp un concurent redutabil pentru Mamaia, doar că această staţiune cu potenţial, în care investiţiile din segmentele de rezidenţial şi hotelier au crescut în ultima perioadă, are premisele de a se poziţiona pe un nivel mai degrabă premium. „În primul rând, zona Olimp este mult mai bine reglementată din punctul de vedere al parametrilor urbanistici care trebuie respectaţi. Acest lucru se va traduce, spre exemplu, în investiţii derulate conform unui plan integrat în ansamblu, deci o coerenţă mult, semnificativ mai ridicată. Fie că vorbim de regim de înălţime, număr de locuri de parcare minim necesare sau spaţii verzi ample, toate acestea se vor regăsi în proiectele din zona Olimp”, spune Maria Andrei, vicepreşedintele companiei de consultanţă imobiliară SVN România.

Mai mult, proiectele dezvoltate sau aflate în planificare şi dezvoltare în zona Olimp vin cu un concept şi cu facilităţi pentru turişti, aspect necesar oriunde pe litoral. Turiştii nu îşi doresc şi nu ar trebui să primească doar o cameră unde să doarmă, ci multiple opţiuni de petrecere a timpului, facilităţi, piscine, magazine, alternative care nu abundă, în acest moment, pe litoralul autohton. „All-inclusive nu înseamnă doar porţii de mâncare, ci şi opţiuni de petrecere a timpului şi facilităţi într-un proiect integrat. Iar Olimp a atras şi va atrage multiple proiecte turistice, integrate, nu doar cu o componentă rezidenţială, ci şi turistice, care pun turistul în prim-plan”.

Olimp era, cândva, prima destinaţie pe lista celor care îşi propuneau să petreacă un sejur la mare în România, iar cei care cunosc staţiunea aşa cum era ea în urmă cu patru-cinci decenii ar putea deveni unii dintre turiştii viitorului pol de dezvoltare. Proiectele integrate, cu facilităţi nu doar de lux, ci şi destinate unui public matur şi cu cerinţe bine definite, sunt „magnetul” care ar putea aglomera zona. „În ansamblu, în Olimp se va depăşi în următorii ani borna de 100 de milioane de euro investite în proiecte noi, marea lor majoritate integrate, cu multiple facilităţi”, estimează Maria Andrei de la SVN România. […]

Continuarea, în businessmagazin.ro



piese-auto-mangalia.ro

lensa.ro


Leave a Reply