Bilanțul sezonului estival 2021. Vânzările de vacanțe au depășit cu 26% cifrele raportate în 2019

0
587

Criza sanitară i-a determinat pe mulți români să-și facă vacanțele în țară în această vară, țărmul Mării Negre fiind, de departe, destinația favorită, arată bilanțul realizat la finalul sezonului estival de către Litoralulromanesc.ro, tour-peratorul nr. 1 pe acest segment de vacanțe. Agenția raportează în acest an vânzări de 165 milioane de lei, în creștere cu 65% față de 2020 și cu 26% față de cifrele înregistrate în 2019, în condițiile în care, prin intermediul său, vara aceasta au ajuns în stațiunile românești de la mare peste 200.000 de turiști, în creștere cu 31% față de 2020.

Privit în ansamblu, 2021 a fost un sezon bun, mai ales dacă ținem cont de contextul pandemic în care ne aflăm, factor care a influențat planurile de vacanță ale românilor. De altfel, putem spune că, într-o oarecare măsură, restricțiile de călătorie în destinații externe populare i-au determinat pe mulți români să meargă în concediu în țară. Noi, ca agenție, am reușit să depășim cifrele din 2019, considerat cel mai bun an din istoria turismului autohton și, implicit, din istoria noastră de 16 ani. În call center, am avut în permanență 50-60 de apeluri în așteptare, în condițiile în care toți agenții preluau cereri. Ne-am gândit chiar să introducem program de noapte, pentru a face față solicitărilor. Soluția a fost să investim și mai mult în tehnologie și să automatizăm procesul de rezervare pe site”, a declarat Ionuț Nedea, CEO Litoralulromanesc.ro.

Un alt trend care a început în 2020, odată cu declanșarea pandemiei și s-a accentuat anul acesta, este preocuparea mai mare pe care o manifestă românii față de condițiile de cazare, în special față de curățenia din hoteluri, în raport cu prețul plătit pe sejur, mulți turiști fiind dispuși să achite un tarif mai mare, dar să opteze pentru un pachet mai complex, cu mai multe facilități incluse și cu garanția unor standarde de calitate înalte. Tocmai de aceea, primele locuri care s-au epuizat în acest sezon au fost cele în hotelurile all-inclusive, categorie unde cererea a depășit oferta existentă în acest moment.

Continuarea, pe ct100.ro



piese-auto-mangalia.ro

lensa.ro


Leave a Reply