Sfaturi medicale – Exerciții de respirație – beneficii, recomandări

0
353

Exercitiile de respiratie reprezintă o metodă ideală de relaxare si combatere a anxietății. Aflati din materialul următor care sunt cele mai bune exercitii de respiratie.

Exercitiile de respiratie controlată te pot ajuta să-ti mentii mintea si corpul in formă, contribuind la scăderea tensiunii arteriale, la promovarea senzatiei de calm si relaxare si la combaterea stresului.

Ce inseamna respiratia corectă?

Cum spuneam, exista o serie de exercitii de respiratie si relaxare, dar si combatere a starii de anxietate (exercitii respiratie pentru anxietate). De fapt, una dintre cele mai bune metode de relaxare este complet gratuita. Tot ce iti trebuie este o pereche de plamani sanatosi, respiratia si 10 minute petrecute doar tu cu tine. Se numeste respiratie controlata.

Ce se intampla in timpul respiratiei

Respiratia este o necesitate a vietii care se petrece de obicei fara sa ne dam seama. Cand respiri aer, celulele sanguine primesc oxigen si elibereaza dioxid de carbon. Dioxidul de carbon este un produs rezidual care este transportat inapoi in corp si expirat. O respiratie necorespunzatoare poate perturba schimbul de oxigen si dioxid de carbon si poate contribui la anxietateatacuri de panica, oboseala si alte tulburari fizice si emotionale.

La persoanele cu plamani sanatosi, respiratia se face in mod natural si usor. Respiri si expiri cu diafragma, facand aproximativ 80 la suta din muncă pentru a-ti umple plămânii cu un amestec de oxigen si alte gaze, apoi pentru a elimina gazul uzat.

Majoritatea oamenilor nu sunt constienti de modul in care respiră, dar, in general, există două tipuri de respiratie. Acestea sunt:

Publicitate https://www.mangalianews.ro/

Respiratia toracică

Cand oamenii sunt anxiosi, tind sa respire rapid si nu foarte adanc. Aceste respiratii provin direct din piept. Acest tip de respiratie se numeste respiratie toracica. Cand ai o stare de anxietate, posibilitatea sa nu stii ca respiri in acest fel este foarte mare.

Respiratia toracica provoaca o dereglare a nivelului de oxigen si dioxid de carbon din corp, ceea ce duce la cresterea frecventei cardiace, ameteli, tensiune musculara si alte senzatii fizice.

Sangele nu este oxigenat corespunzator si acest lucru poate semnala un raspuns la stres care contribuie la anxietate si atacuri de panica.

Respiratie abdominală

Respiratia abdominală, sau respiratia diafragmatică, este caracterizata de o respiratii adanci. Acesta este felul in care nou-nascutii respira in mod natural. Probabil, de asemenea, utilizati acest tip de respiratie atunci cand sunteti intr-un stadiu relaxat de somn. De fapt, exercitiile de respiratie abdominala sunt printre cele mai bune exercitii de respiratie pentru somn.

Diferenta dintre respiratia toracică si cea abdominală

Citiți continuarea pe sfaturimedicale.ro



piese-auto-mangalia.ro



Leave a Reply