La Tuzla, statul român deschide un nou punct de vamă și frontieră, primul de acest fel realizat fără eforturi de la bugetul public

0
1965

La Tuzla, statul român deschide un nou punct de vamă și frontieră, primul de acest fel realizat fără eforturi de la bugetul public.

Este o veste foarte buna ca, in sfarsit, investitii de interes public general care anterior erau platite din bugetul de stat gasesc, acum, finantare din mediul privat!

Pentru ca deschiderea unui punct de vama si frontiera reprezinta o investitie substantiala, care pune presiune asupra bugetului public, statul roman si Regional Air Services – Aeroport Tuzla dezvolta un parteneriat prin care sa rezolve acest impediment si sa asigure totodata cele mai bune conditii de acces si trafic pe calea aerului.

Astfel, nivelul de siguranta si securitate in privinta accesului persoanelor va fi imbunatatit, lucru care nu poate decat sa bucure pe toata lumea. (…) Este un proiect modern, inteligent si sigur, un pas catre o tara ca-n afara – pentru ca acest model este foarte raspandit in UE.

Reamintim ca Aeroportul Tuzla a fost premiat in anul 2009 de catre Airport Forum drept “Cel mai dinamic aeroport din Romania”. Este un aeroport viu, atragator, performant, in pas cu vremurile si care ocupa de 15 ani locul 2, 3 si, mai rar, 4 in ceea ce priveste numarul de miscari de aeronave si un loc fruntas in ceea ce priveste numarul de pasageri. Compania are experienta uriasa in aviatia generala, unde este lider de piata.

Absenta unui punct de trecere a frontierei de stat si a unui birou vamal pentru traficul international de calatori si marfuri pe Aeroportul TUZLA scade interesul operatorilor aerieni din turism si a proprietarilor de aeronave medii si mici fata de zona de sud a litoralului, impune tranzitarea pasagerilor prin alte puncta vamale, ceea ce presupune dezavantaje economice, de timp si de siguranta pentru acestia (lungirea traiectului de zbor, creșterea costurilor operaționale și diminuarea coeficientului de siguranță prin scăderea rezervei de combustibil). In cazul calatoriilor offshore apar dezavantaje suplimentare, precum ocolirea poligonului de trageri sol-aer CAP MIDIA și a zonei combinatului Petrochimic MIDIA-NĂVODARI, costurile aferente implementarii procedurilor offshore intr-o altă locație, inexistența dotărilor pentru mentenanța costumelor de supraviețuire, utilizarea dificila a echipamentelor de radiocomunicații si multe altele.

Constanta este al doilea oras din tara ca marime si este deservit, in partea de nord, de aeroportul Mihail Kogalniceanu – care este focalizat pe traficul de avioane mari dar si militare si de de Tuzla, care deserveste zona de sud si este focalizat pe traficul mic si mediu si care va functiona ca un racord cu tari de interes turistic precum Turcia, Grecia sau Bulgaria. In consecinta, cele doua aeroporturi se completeaza ca servicii. Faptul ca focalizarea pe aceste servicii raspunde nevoilor pietei si este corecta din punct de vedere economic se reflecta in chiar rezultatele si evolutia aeroportului Tuzla.

Publicitate https://www.mangalianews.ro/

Mai mult, pe priainfo.ro.



piese-auto-mangalia.ro

lensa.ro


Leave a Reply