SCANDAL între Casa de Asigurări de Sănătate și Spitalul Mangalia!

0
1034

REPLICA: Spitalul Mangalia a formulat o contestație în procesul în care este implicată Casa Națională de Asigurări de Sănătate, pentru anularea unui act administrativ în ceea ce privește decizia numărul 3855/05.03.2020. În acest caz, este vorba despre banii de pe concediile medicale ale personalului medical și nemedical al spitalului, pe care CNAS îi vrea înapoi, după ce i-a dat.

CJAS Constanța.

Spitalul Municipal Mangalia, așa cum este normal, și conform legii, plătește concediile medicale ale angajaților, urmând ca mai apoi, acesta să își recupereze banii de la Casa de Asigurări de Sănătate. În contextul actual, banii au fost recuperați de la CNAS însă aceștia susțin faptul că spitalul a depășit termenul legal de 90 de zile în care trebuia făcută solicitarea și cer banii înapoi, după ce i-au dat, cu toate că acei oameni au fost deja în concedii medicale care au fost deja și plătite de către direcțiune. Conform managerului Spitalului Mangalia, Alina Dan, aceasta afirmă faptul că s-a produs o neînțelegere de registratură, solicitarea rătăcindu-se în cadrul instituției Casei de Asigurări.

„Este vorba despre recuperarea banilor de pe concediile medicale. Banii pe care îi plătim noi, angajaților în schimbul concediilor medicale și pentru care, mai apoi trebuie să depunem, în termen de 90 de zile, la Casa de Asigurări de Sănătate o solicitare, ca să ne recuperăm banii. Noi am făcut solicitarea aceea, ne-au fost achitați banii pe care îi solicitam, conform concediilor medicale atașate solicitărilor noastre dar după vreo trei luni de zile și-au dat ei seama că noi am fi depășit termenul acela de 90 de zile în care să ne cerem recuperarea sumei. Noi am depus solicitarea în timp util, nu știm ce s-a întâmplat la nivelul instituției lor. Ei acum, ne cer banii înapoi, spunând că am depășit noi termenul de solicitare. Noi nu am primit număr de înregistrare la solicitarea noastră, dar tocmai dovada că a fost în timp util, a fost achitarea concediilor. Ulterior, când au verificat, probabil au găsit că nu e număr de înregistrare și nu au respectat toți pașii în instituția lor. Dovada mea unică este faptul că ei mi-au achitat mie solicitarea, așa cum am formulat-o, în timp util, de unde denotă faptul că ei aveau solicitarea, doar că nu a fost înregistrată în termenul de 90 de zile”, a declarat managerul Spitalului Municipal Mangalia, Alina Dan.

Diana BERECHET, replicaonline.ro, Joi, 2 aprilie 2020.



piese-auto-mangalia.ro

lensa.ro


Leave a Reply