Stimati colegi,

Avand in vedere:

· situatia economica dificila a societatii si lipsa frontului de lucru pe importante sectoare de activitate, cu exceptia sectorului de fabricatie corp;
· prelungirea situatiei de tranzitie si a duratei procedurilor de schimbare a structurii actionariatului societatii;
· avand in vedere estimarile organizatiei Marketing, societatea va putea relua o structura mixta echilibrata de activitate, respectiv corp, armare si vopsitorie incepand cu luna iulie 2018;
· pe fondul situatiei generale a companiei si a reticentei clientilor din sectorul de Reparatii Nave, comenzile pentru acest sector sunt aproape inexistente in primul trimestru al anului 2018;

· in contextul dorintei unor angajati, exprimata deja catre conducerea societatii si a sindicatului din cadrul DMHI, de a utiliza alternativa concediului fara plata si fara justificare pentru perioade de pana la 3 luni, fara a inceta raporturile de munca cu societatea;
· pentru a evita aplicarea unor masuri de restructurare precum concedierea colectiva sau individuala, prin prezentul e-mail va informam urmatoarele :

A. Incepand cu 14.03.2018, salariatii societatii (cu exceptia muncitorilor direct si indirect productivi din organizatiile: Hull Team/ Fabrication/ Assembly1 /Assembly2; personalul delegat la santierele navale VARD Tulcea/Braila și personalul direct productiv implicat in activitatea de fabricatie tubulatura) pot beneficia, la cerere, de intreruperea temporara a activitatii pentru o perioada de 1-3 luni, in conditii similare somajului tehnic, respectiv cu plata unei indemnizatii de 75% din salariul de baza.

In acest sens, salariatii doritori, care solicita intreruperea temporara a activitatii, vor intocmi o cerere corespunzatoare [conform anexei_1], in conformitate cu art. 117 din Contractul Colectiv de Munca, art. 52 (c) din Codul Muncii si Protocolul incheiat intreSindicatul Liber “Navalistul” si DMHI.

In baza cererii intocmite de salariat, HRM Group va analiza si hotari in colaborare cu organizatia apartinatoare a angajatului, iar in caz afirmativ va emite decizia nominala de suspendare a contractului individual de munca, pe durata solicitata.

In perioada intreruperii temporare a activitatii (somaj tehnic) salariatii vor fi remunerati cu 75% din salariul de incadrare si se vor afla la domiciliu, la dispozitia angajatorului, avand obligatia de a se prezenta la lucru in termen de 48 de ore de la solicitarea societatii, facuta publica prin mijloace care asigura confirmarea primirii.

B. Incepand cu aceeasi data, 14.03.2018, salariatii societatii (cu exceptia muncitorilor direct productivi din cadrul organizatiilor: Hull Team/ Fabrication/ Assembly1 /Assembly2; personalul delegat la santierele navale VARD Tulcea/Braila si personalul direct productiv implicat in activitatea de fabricatie tubulatura), pot beneficia de concediu fara plata, fara justificare pentru o perioada de pana la 3 luni, in baza cererii adresate organizatiei de Resurse Umane, ulterior validata de aceasta.

In acest sens, salariatii doritori, care solicita concediu fara plata, vor intocmi o cerere corespunzatoare [conform anexei_2].

In baza cererii intocmite de salariat, HRM Group va analiza si hotari in colaborare cu organizatia apartinatoare a angajatului, iar in caz afirmativ va aproba cererea pe durata solicitata.

Perioada in care organizatia de Resurse Umane va primi cererile angajatilor pentru fiecare din cele 2 variante, mai sus expuse, va fi de 10 zile calendaristice, incepand cu data de 14.03.2018.

Rugam ca toti liderii de organizatii ai societatii sa informeze si sa prezinte imediat explicatii asupra celor de mai sus, astfel: mastri si G/L – personalului muncitor din subordine, G/L si T/L – personalului TESA din subordine.

Multumim tuturor pentru intelegere, si sperand ca acest set de masuri administrative intern reglementate si in acord cu sindicatul din societate, prin prisma protocolului incheiat, sa ajute la depasirea greutatilor acestei perioade temporare de tranzitie a societatii.

Pentru orice detalii suplimentare de care aveti nevoie, dumneavoastra sau angajatii care opteaza pentru a beneficia de una din cele doua proceduri mai sus descrise, va rugam sa va adresati organizatiei de Resurse Umane. (surse DMHI, Marti, 13.03.2018).


Suntem și aici: Mangalia News Punct Ro, pe Facebook și @Mangalia_News, pe Twitter!

Piese Auto Mangalia - URGENȚE: 0747 338 310

piese-auto-mangalia.ro

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm scrieți comentariul
Vă rugăm să scrieți numele dvs. aici

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.