Premieră: O echipă de români a pornit în cursa de traversare a Mării Negre cu o ambarcațiune cu vâsle, în încercarea de a doborî un record mondial!

0
1407

Limanu Life Harbour, 16 iunie 2017 – Atlantic4, prima echipă românească ce va traversa Oceanul Atlantic vâslind, într-o inițiativă susținută de Kaufland România, a pornit astăzi în cursa de traversare a Mării Negre într-o ambarcațiune cu vâsle, în încercarea de a deveni prima echipă din lume care realizează acest lucru și de a doborî în același timp un record de viteză.

Întreaga aventură a echipei „Atlantic 4” va putea fi urmărită pe www.atlantic4.ro şi pe pagina de Facebook Kaufland România, iar evoluția parcursului echipei pe mare, în timp real, prin GSP.

Andrei Roșu, Vasile Oșean, Ionuț Olteanu, Marius Alexe și Alexandru Dumbravă sunt cei 5 membri ai echipei Atlantic4, care au pornit vineri din portul Marina Limanu și vor vâsli neîntrerupt aproximativ 1200 km, până la Batumi (Georgia).

Echipa de români a aplicat la Guinness World Records tentativa de a doborî recordul mondial de traversare a Mării Negre într-o ambarcațiune cu vâsle, care în prezent este de 29 de zile.

Scopul echipei este de a se antrena pentru cea mai dură cursă de canotaj din lume – „Talisker Whisky Atlantic Challenge” ce va avea loc în decembrie 2017.

Traversarea Mării Negre constituie o etapă foarte importantă din pregătirea echipei de români pentru provocarea Atlantic Challenge de a traversa Oceanul Atlantic vâslind –  și este făcută în aceeași barcă cu vâsle ce va fi folosită și în marea cursă pentru care se antrenează.

Publicitate https://www.mangalianews.ro/

Prin acest antrenament, echipa urmărește să descopere cum se va comporta fiecare membru în situații extreme și totodată să se familiarizeze cu barca, să testeze echipamentul de salvare, para ancora, hrana liofilizată, sistemele de navigație fixe și portabile și alte echipamente.

Echipa Atlantic4 concurează cu sprijinul Kaufland România pentru împlinirea unei cauze sociale: completarea fondurilor necesare realizării unui Campus socio-medical la Adunaţii Copăceni, destinat copiilor diagnosticaţi cu boli rare sau incurabile. Pentru a-i susține, Kaufland România, partener oficial al inițiativei, a donat suma de 20.000 de euro pentru această cauză către HOSPICE Casa Speranței. Susținătorii pot dona pe pagina http://hospice.galantom.ro/atlantic4.

Despre cea mai dură cursă de canotaj din lume, „Talisker Whisky Atlantic Challenge”

Competiţia constă în traversarea Oceanului Atlantic cu o barcă cu vâsle, pe distanţa de 5000 de km dintre La Gomera (Insulele Canare) şi Antigua și va avea startul oficial pe 12 decembrie 2017.

Competiția aliniază la start un număr limitat de echipe de pe mapamond, având reguli foarte stricte: echipa nu va primi niciun suport din exterior în timpul cursei, iar membrii vor trebui să facă față unor provocări precum privarea de somn, vâslire în schimburi de două ore, non-stop timp de săptămâni. Barca va avea o limită de lungime și lățime, poate fi construită numai din anumite materiale, nu va putea fi reparată pe parcurs și va fi echipată cu provizii numai la start.

Despre Andrei Roșu

Andrei Roșu este tată a doi copii, sportiv de anduranță, deținător de cateva recorduri naționale și mondiale, blogger la www.andreirosu.org și susținător de proiecte sociale. Andrei Roșu este primul român care a traversat înot Canalul Mânecii, în 2015, când a parcurs un traseu de la Londra la Paris, compus din 140 de km de alergare, aproximativ 50 de km de înot și încă 300 de km cu bicicleta. Andrei, împreună cu un alt român, a terminat – în premieră pentru un tandem – cea mai grea cursă de alergare din lume, desfășurată în martie 2016 la Cercul Polar. Andrei este primul om din lume care a reușit să termine circuitul 7 maratoane și 7 ultra-maratoane pe 7 continente, performanță premiata cu un loc în Cartea Recordurilor. De asemenea, el are la activ și câteva curse de ultra-triatlon. 

Despre Kaufland România

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.250 de magazine în 7 țări și o rețea de 115 magazine în România. Programele de responsabilitate socială reprezintă o componentă cheie în strategia companiei. Cea mai mare parte a proiectelor noastre de CSR sunt desfășurate în parteneriat cu asociații nonguvernamentale regionale sau naționale și urmărim implementarea de programe sociale complexe ce se adresează unor grupuri mari de beneficiari. Pe lângă educație și protecția mediului înconjurător, sprijinim proiectele culturale cu scop caritabil și pe cele care au ca obiectiv promovarea unui stil de viață sănătos prin intermediul activităților sportive și adoptarea unei nutriții echilibrate. Informații suplimentare pot fi accesate pe www.kaufland.ro.

UPDATE: Andy Erceanu – Pozitia si cursul online, aici: findmespot.com


Mangalia News, 17.06.2017.



piese-auto-mangalia.ro

lensa.ro


Leave a Reply