Lansarea Bazei Operaţionale a companiei aeriene Blue Air la Constanţa [galerie FOTO]

0
1286

Proiectul “Vacanţă în ţara mea”, al Federaţiei Asociaţiilor de Promovare Turistică din România (FAPT) şi companiei aeriene BLUE AIR de a uni destinaţiile româneşti, proiect iniţiat şi condus de Asociaţia Litoral – Delta Dunării şi Aeroporul Constanţa încă din 2014, s-a concretizat miercuri, 26 aprilie, odată cu lansarea bazei operaţionale a Blue Air la Constanţa.

Reamintim că, în toamna 2015 Federaţia Asociaţiilor de Promovare Turistică din România a reluat negocierile cu compania TAROM şi a atras şi asociaţiile de promovare şi dezvoltare a turismului Oradea-Băile Felix, Timiş şi Bucovina împreună cu Consiliile Judeţene şi aeroporturile pe care le reprezintă, dar şi Asociaţia Aeroporturilor din România. Din păcate, negocierile cu compania Tarom au eşuat repetat, dar proiectul s-a finalizat cu succes, tot cu o companie românească.     

În urma Parteneriatului strategic încheiat cu Blue Air, vă anunţăm că miercuri, 26 aprilie 2017, a fost lansată baza operaţională Blue Air pe Aeroportul Internaţional Mihail Kogălniceanu Constanţa. La ora 14.00 a avut loc la aeroport conferinţa de presă, în prezenţa domnului Tudor Constantinescu – Director Comercial Blue Air, a Preşedintelui Federaţiei Asociaţiilor de Promovare Turistică din România – doamna Corina Martin, a domnului Costin Răsăuţeanu – Viceprimarul Municipiului Constanţa, a reprezentantului Consiliului Judeţean Constanţa – doamna Mirela Matichescu, a reprezentantului Aeroportului – domnul Director General, Bogdan Artagea si a preşedintelui Asociaţiei Litoral-Delta Dunării – domnul Cristian Bărhălescu.

Seara a avut loc în staţiunea Mamaia recepţia de inaugurare a bazei aeriene, eveniment la care au participat reprezentanţi ai Primăriei Municipiului Constanţa, Consiliului Judeţean Constanţa, Blue Air, Asociaţiei Litoral – Delta Dunării, agenţii de turism şi reprezentanţi ai presei.

Cursele regulate lansate includ 8 destinaţii interne şi externe, după cum urmează:

Publicitate https://www.mangalianews.ro/

Tudor Constantinescu, Director Comercial Blue Air: “Baza noastră din Constanţa capătă conotaţia de obiectiv strategic, din perspectiva completării ofertei turistice a litoralului românesc cu componenta de transport, adaptată aşteptărilor consumatorului. Astăzi, mai mult decât oricând, sunt create premizele pentru exploatarea potenţialului regiunii. Blue Air şi-a asumat primul pas, rămâne în sarcina operatorilor de turism şi a autorităţilor să îşi coordoneze activitatea de promovare şi vânzare a capacităţilor disponibile. Numai în acest mod destinaţiile deschise astăzi vor rămâne şi sezonul următor sau chiar altele noi li se vor alătura. Concomitent, litoralul românesc şi Delta Dunării sunt repuse pe harta destinaţiilor turistice la nivel internaţional, astăzi fiind uşor accesibile la preţuri competitive.”

Corina Martin, Preşedintele Federaţiei Asociaţiilor de Promovare Turistică din România:

“Astăzi este O ZI ISTORICĂ, pentru care am luptat personal şi cu determinare direct în linia întâi. Cel mai mare obiectiv din cele pe care mi le-am propus pentru Dobrogea a fost atins! Privesc cu mândrie în urmă, şi cu încredere înainte! De astăzi, visul  meu şi al sute de mii de dobrogeni se împlineşte! După ani de eforturi, am reuşit ca, împreună cu conducerea Aeroportului Constanţa şi celelalte Asociaţii din Federaţia de Promovare Turistică din România, să unim Dobrogea cu România şi să aducem 4 noi zboruri dinspre Europa spre Litoralul Românesc şi Delta Dunării! Au trecut 27 de ani de cand îmbarcam, chiar eu, charterul Constanţa-Paris, pentru Nouvelles Frontieres-Simpaturism, în primul meu an de muncă, de pe băncile ASE Bucureşti. Parisul se apropie din nou de Constanţa, la fel Bruxelles, Roma şi Milano! Dedic această zi sutelor de mii de oameni care au sperat şi au crezut până la capăt, alături de mine! Colegi şi prieteni din toată ţara, constănţeni şi tulceni, parteneri şi autorităţi locale şi naţionale, în numele cărora am slujit cu credinţă, în total voluntariat, promovarea de turism românesc! Federaţia de Promovare Turistică din România continuă astfel promovarea destinaţiilor româneşti de vacanţă, alături de un Partener Strategic – BLUE AIR!”

Cristian Bărhălescu, Preşedinte Asociaţia Litoral – Delta Dunării: “Blue Air a transformat România într-un sat, prin cursele sale interne, astfel încât, în maxim 6 ore eşti de acasă pe plajă, din Timişoara, Iaşi, Cluj sau Oradea. Este datoria noastră, a dobrogenilor, să promovăm aceste curse, indiferent dacă suntem din Sulina, Vama Veche, Mahmudia sau Cernavodă, pentru a menţine tot timpul anului aceste curse interne, dar şi pe cele externe.”

GALERIE FOTO:


Mangalia News, Duminică, 30 aprilie 2017.



piese-auto-mangalia.ro

lensa.ro


Leave a Reply