Daewoo – Mangalia, o piatră de moară de gâtul acţionarului sud coreean

1
721

daewoo-mangalia

Dificultăţile prin care trece cel de-al doilea mare constructor de nave al lumii, compania sud coreeană Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co. (DSME), continuă să ocupe prima pagină a publicaţiilor de specialitate.

Compania a înregistrat pierderi uriaşe în al doilea trimestru al anului 2015 şi duce o lipsă acută de capital de lucru. Acţionarul majoritar KDB ar urma să pompeze 1,7 miliarde de dolari în companie, pentru a o ajuta să iasă din criza financiară.

Infuzia de lichidităţi va fi însoţită de măsuri de reducere a pierderilor. Potrivit articolului intitulat „DSME stă cu ochii pe tăierile din Mangalia”, publicat de „TradeWinds”, printre cele mai recente opţiuni de reorganizare a companiei se numără: reducerea activităţii la şantierul naval din România (este vorba de Daewoo – Mangalia Heavy Industries – DMHI, la care DSME este acţionar majoritar) şi renunţarea la activele din China. În ce constau „tăierile” de la Daewoo – Mangalia nu se precizează. Sau poate că planurile salvatoare nu au fost, încă, definitivate. Un lucru este clar, conducerea DSME este interesată să scape de toate activele care afectează activitatea companiei.

Daewoo – Mangalia Heavy Industries a devenit o piatră de moară, care atârnă prea greu de gâtul DSME. Compania din România se află într-o stare falimentară, fiind cocoşată de pierderi şi datorii, iar în jurul ei a crescut o întreagă economie subterană, care o vlăguieşte şi mai tare.

Continuarea, AICI.

Publicitate https://www.mangalianews.ro/

13.08.2015.


piese-auto-mangalia.ro

lensa.ro


1 COMENTARIU

Leave a Reply