Lidl schimbă locaţia magazinului din Mangalia FOTO

0
643

Bucureşti, miercuri, 13 februarie 2013 – Lidl continuă investiţiile în România prin schimbarea locaţiei magazinului din Mangalia pe data de 14 februarie, reţeaua sa din România însumând în prezent 158 magazine. Noua unitate se deschide în Mangalia, pe Şos. Constanţei nr. 62, luând locul vechiului magazin Lidl din același oraș.

Decizia schimbării locaţiei magazinului vine ca urmare a dorinţei de a oferi clienţilor Lidl un magazin standard care să includă mai mult spaţiu pentru produsele alimentare şi nealimentare, conceptul de panificaţie şi patiserie sub brandul „Proaspăt scos din cuptor”, dar şi un număr mai mare de locuri de parcare.

Lidl continuă concursul  „3 minute de cumpărături”, devenit deja tradiţie la fiecare deschidere de magazin. Astfel, în săptămâna inaugurării, toţi clienţii care au un coş de cumpărături de minim 100 Lei au posibilitatea să se înscrie la concursul „3 minute de cumpărături”. Norocosul câştigător intră în cursa contra cronometru de 3 minute în urma căreia va pleca acasă cu tot ceea ce reuşeşte să pună în coş.

Schimbarea locaţiei magazinului Lidl continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor, în zone din imediata lor proximitate, produse de calitate la cel mai bun preţ, direct de la producători, într-o largă varietate de sortimente. Lidl promovează cu consecvenţă colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în reţeaua Lidl fiind produse în România.

Publicitate https://www.mangalianews.ro/

Evitând intermediarii, oferta Lidl asigură produse în același timp proaspete, de calitate și la cele mai competitive preţuri. Având acces direct la cele mai bune produse din fiecare țară în care activează, Lidl propune clienților săi mărci de calitate superioară din întreaga Europă, venind direct de la producătorii din Italia, Franța, Germania, Spania şi alte ţări.

Lidl va continua investiţiile în România în paralel cu crearea de noi locuri de muncă la nivel național. Lidl are în prezent mai mult de 3.000 de angajați în reţeaua de magazine, centrele regionale de distribuţie şi în sediul central.

Lidl este unul dintre cele mai mari lanţuri de magazine din Europa, activând în peste 20 de țări europene şi având peste 100 de centre logistice ce asigură aprovizionarea celor aproximativ 9.000 de magazine. Cu peste 170.000 de angajați, Lidl se numără printre primii 10 comercianți de produse alimentare la nivel mondial.

PR Lidl, Miercuri, 13 februarie 2013.


piese-auto-mangalia.ro



Leave a Reply