Ce trebuie să facem dacă primim facturi uriașe la energie. Oficial ANRE: „Și furnizorul își dă seama că cineva a comis o eroare” [VIDEO]

0
300

Mulți români splâng că au primit facturi uriașe la energie electrică. Un locuitor din Sectorul 1 al Capitalei a primit o factură de aproape 6.000 de lei pentru trei luni, la o adresă unde nu locuiește nimeni. Unui bihorean i s-a cerut să plătească o factură de peste 4.500 de lei, după ce la noul furnizor a ajuns un index greșit. Un alt bărbat a reclamat că a primit 4 facturi diferite, în aceeași zi, pentru aceeași adresă. Zoltan Nagy-Bege, vicepreşedintele ANRE, a explicat la Digi24 ce trebuie să facem în cazul în care ne confruntăm cu astfel de situații.

Primul pas este să solicite informații, detalii de la furnizor. Dacă cineva are o neclaritate în privința conținutului facturii, trebuie să solicite clarificări de la furnizor, iar furnizorul are obligația să-i răspundă în maximum 15 zile. Și poate să solicite și suspendarea termenelor de plată în acest caz”, a spus Nagy-Bege.

Continuarea, cu VIDEO, pe digi24.ro/stiri/economie/energie



piese-auto-mangalia.ro



Leave a Reply