Podul de la Agigea: gata în șapte ani, în loc de trei și cu costuri de patru ori mai mari

0
661

pod-agigea

Începute în anul 2010, reparaţiile podului vechi de la Agigea, situat pe D.N.39, au avut, iniţial, ca termen de finalizare luna februarie 2013. Expertizele efectuate de constructor au complicat lucrările, aşa că reabilitarea va continua până în aprilie 2017, potrivit reprezentanţilor C.N.A.D.N.R. Cheltuielile au fost şi ele rotunjite şi au crescut de patru ori, de la 3,8 milioane de euro, cât se prevăzuse iniţial, la… 14,7 milioane de euro, fără T.V.A.
Vorba populară potrivit căreia „socoteala de acasă nu se potriveşte cu cea din târg“ se pliază cel mai bine pe povestea reparaţiilor ce trebuie efectuate podului de la Agigea, situat pe D.N.39 Constanţa – Mangalia. În ultimii ani, au fost impuse o serie de restricţii de circulaţie, care i-au făcut pe şoferi să se revolte, chiar să înjure ca la uşa cortului, iar pe timpul verii, coloanele de maşini i-au adus pe mulţi dintre cei veniţi în concediu de odihnă sau cu treburi să îşi blesteme zilele că au ales acest traseu. Este, însă, singura variantă civilizată şi directă către sudul litoralului, fără alte ocolişuri de zeci de kilometri, adică risipă de combustibil şi timp.
Lucrările la podul vechi de la Agigea au fost demarate în 2010 şi, iniţial, trebuiau finalizate la data de 2 februarie 2013. Suntem în februarie 2016 şi a fost stabilit un nou termen… 21 aprilie 2017!

Cititi continuarea în observator.ro.





piese-auto-mangalia.ro

lensa.ro


Leave a Reply