Fanii critică Liberty Parade 2015, cel mai mare eveniment house al României: „Unde este atmosfera de altădată?“

0
842

libertyparade2015

Organizatorii explică „Transformarea“…

Ediţia din acest an a Liberty Parade, evenimentul house organizat sâmbătă, 25 iulie, de Radio 21 pe plaja Venus-Saturn, a dezamăgit fanii prin lipsa invitaţilor speciali şi implicit a spectatorilor. Audienţa estimată anul trecut la 70.000 spectatori, a fost probabil la jumătate, în acest an.

UPDATE Organizatorii au transmis informaţiile oficiale despre ediţia 2015 a Liberty Parade, cel mai mare eveniment din România dedicat muzicii electro.

Redăm comunicatul Radio 21 despre manifestarea din weekend al cărei generic a fost „Transformarea“:

„Zeci de mii de tineri au cântat şi dansat sâmbătă seara în Liberty Arena în cea mai mare desfăşurare de forţe pentru celebrarea muzicii electronice: Liberty Parade. Show-ul de anul acesta a cuprins, pe lângă cei 18 DJ care au încins atmosfera, spectaculoase focuri de artificii care au marcat mai multe momente din line up, proiecţii senzaţionale, lasere, confetii şi efecte speciale comparabile cu marile spectacole internaţionale de gen. Ca în fiecare an, Liberty Parade a început cu Caravana Libertăţii. Sute de oameni au urcat în cele patru camioane, într-o paradă a celor mai spectaculoase costume, a oamenilor care nu au inhibiţii şi nici prejudecăţi, paradă care a parcus staţiunile de la Olimp până la Venus şi a durat aproape 4 ore. Show-ul Liberty Parade 2015 a debutat cu o proiecţie de 15 minute, un adevărat scurt metraj de animaţie cu efecte speciale care au uimit audienţa, un recital al tehnologiei de ultimă oră în care efectele live (artificii, lasere) au fost mixate pe un film de animaţie care spunea, pe 450 mp de ecrane, povestea conceptului acestui an. 18 dintre dintre cei mai cunoscuţi DJ autohtoni au realizat mixuri spectaculoase între muzica electronică şi cea live având invitaţi speciali, în scurte momente surpriză, din alte zone muzicale, invitaţi care au transformat Liberty Arena într-o incendiară sală de concerte (Amna, Marius Moga şi Whats up, Lucia, Voltaj, Puya, Sistem, Dorian, Raluk).

Citeste mai mult: adev.ro/ns3n7i. 28.07.2015.

lensa.ro