Edilul Cristian Radu este nemulţumit pentru că falezele se repară cu „viteza” melcului!

0
824

faleza_mangalia-saturn

În urmă cu puţin timp, au început lucrările de reabilitare a falezelor de la Jupiter şi Neptun. Acestea se desfăşoară în paralel şi au ca termen de finalizare data de 31 decembrie 2015. Este vorba despre un amplu proiect finanţat de Uniunea Europeană, în valoare totală de 10 milioane de euro, din care 2% reprezintă contribuţia Primăriei Mangalia. Mai precis, vor fi reparate două segmente de faleză, respectiv Mangalia – Saturn şi Jupiter – Neptun, ce au o lungime de 9 km.

În cadrul lucrărilor de la Neptun, se va reamenaja şi porţiunea cuprinsă între limita plajei şi lacuri, cu ajutorul unor materiale rezistente. Astfel, pentru pavajul spaţiiilor publice se va utiliza granit, tot în zonă urmând să fie montate bănci înconjurate de vegetaţie. Proiectul cuprinde un punct de observaţie, amenajare peisagistică, iluminat public, scări de acces către plajă şi valorificarea estetică a zonei. Spaţiile verzi vor fi decorate cu plante specifice zonei litorale şi adaptate climatului.

Cu excepţia unor probleme tehnice întâmpinate la Venus, lucrările ar fi trebuit să meargă într-un ritm alert, astfel ca proiectul să fie finalizat la termenul stabilit. Din păcate, lucrurile nu stau aşa, edilul Mangaliei, Cristian Radu declarându-se nemulţumit de stadiul reparaţiilor. „Lucrările se derulează greoi, nu merg aşa cum mi-aş dori. Firma care execută lucrările ne întârzie. M-am deplasat la Neptun, unde am găsit 7 – 8 muncitori care abia dacă făceau ceva, motiv pentru care am contactat patronul firmei. Am, însă convingerea că lucrările se vor încheia la sfârşitul acestui an. De asemenea, regret faptul că se va lucra în timpul sezonului, turiştii fiind, oarecum, deranjaţi, dar nu avem ce să facem. Dacă le sistăm, proiectul nu va mai fi terminat în decembrie, lucru care nu trebuie să se întâmple”, a precizat primarul Cristian Radu.

Edilul a mai declarat că în această perioadă, se continuă curăţenia atât în oraş, cât şi în staţiuni, unde se taie iarba şi se lucrează la sistemul de irigaţii. De asemenea, am mai aflat că vor fi sădite plante perene, nu de sezon, deoarece costurile vor fi, astfel, mai mici. În ceea ce priveşte acţiunea de plombare a carosabilului ciuruit, lucrările bat pasul pe loc, din cauza contestaţiilor numeroase depuse în cadrul licitaţiei.

sursa: editiadesud.ro, 14.05.2015.

Publicitate https://www.mangalianews.ro/

piese-auto-mangalia.ro

lensa.ro


Leave a Reply